среда, 25 марта 2020 г.

Ինչու դառնալ Սեբաստացի

Ինչու Սեբաստացի
Թե ինչու դառնալ Սեբաստացի, պատասխանն ակնհայտ է, Սեբաստացիներն ունեն մի շարք առավելություններ, որոնցից գլխավորն իմ համար ազատությունն է, երկրորդական են արդեն երեխայի ընտրություն կատարելու իրավունքը, ավել և հետաքրքիր առարկաներ ունենալը, նորագույն տեխնոլոգիաներ ուսումնասիրելը և դրանցից օգտվելը:

Ինչպես եկա կրթահամալիր
Ես կրթահամալիրում սովորում եմ առաջին դասարանից: Երբ նոր էի եկել դպրոց, մինչև դասերի սկսվելը, ուսուցիչս այնքան բարեհմաբույր էր, որ դպրոցը միանգամից ձգեց ինձ և ես չէի կարող հրաժարվել նման հաճելի միջավայրում սովորելուց: 

Ինչու եմ ընտրել ,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիրը
Ճիշտն ասած, դպրոցի ընտրությունը ես չեմ կատարել, այդ ընտրությունը կատարել են ծնողներս, քանի որ ես եղել 6 տարեկան և չէի կարող նման կարևոր ընտրություն կատարել: Ես չեմ փոշմանել այդ ընտրության հարցում, պատճառները նշված են վերևում: Բոլորին խորհուրդ կտամ փորձել այդ դպրոցը, և չեք փոշմանի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий