Պատմության ուսուցչի հանձնարարությամբ կարդացի պայմանագրի մի քանի
կետեր և ունեմ առաջարկներ և առարկություններ: Կետերից մեկում գրված էր, որ մենք վճարում
ենք նաև նրա համար, որովհետև օգտագործում ենք պրոյեկտոր և էլեկտրոնային գրատախտակ:
Որոշ դասասենյակներում գոյություն չունեն, ոչ
պրոյեկտոր, ոչ էլ էլեկտրոնային գրատախտակ: Ես առաջարկում եմ, բոլոր դասասենյակներին տրամադրել մեկական պրոյեկտոր և էլեկտրոնային գրատախտակ, քանի որ ուսումնական ճամբարների ժամանակ երեխաները հնարավոր է ցանկություն հայտնեն ֆիլմ դիտելու, իսկ քսանից ավելի երեխային դժվար է տեղավորել մեկ համակարգչի մոտ: Ես կարդացի նաև սովորողի իրավունքները և թե ինչն է անպայման սովորողի համար: Կարդալուց հետո ինձ մոտ առաջացան հարցեր, սակայն ստացա այն ամենի պատասխանները: Ես առաջարկում եմ ավելացնել խստությունը, քանի որ սովորողների մեծ մասը չի մասնակցում ընդհանուր պարապմունքին և դրա մասին նույնիսկ չեն տեղեկացնում ղեկավարին:
պրոյեկտոր, ոչ էլ էլեկտրոնային գրատախտակ: Ես առաջարկում եմ, բոլոր դասասենյակներին տրամադրել մեկական պրոյեկտոր և էլեկտրոնային գրատախտակ, քանի որ ուսումնական ճամբարների ժամանակ երեխաները հնարավոր է ցանկություն հայտնեն ֆիլմ դիտելու, իսկ քսանից ավելի երեխային դժվար է տեղավորել մեկ համակարգչի մոտ: Ես կարդացի նաև սովորողի իրավունքները և թե ինչն է անպայման սովորողի համար: Կարդալուց հետո ինձ մոտ առաջացան հարցեր, սակայն ստացա այն ամենի պատասխանները: Ես առաջարկում եմ ավելացնել խստությունը, քանի որ սովորողների մեծ մասը չի մասնակցում ընդհանուր պարապմունքին և դրա մասին նույնիսկ չեն տեղեկացնում ղեկավարին:
Комментариев нет:
Отправить комментарий