четверг, 1 февраля 2018 г.

Գործնական քերականություն

5.Գրի՛ր հաճախ սխալ գործածվող այս բառերի ճիշտ ձևերը
·         Հույսով եմ- հուսով եմ
·         տարեկետում-տարկետում
·         ընդամեն, ընդհակառակ-ընդամենը, ընդհակառակը
·         ամենալավագույն-լավագույն
·         թռնել, փախնել, կպնել-թռչել, փախչել, կպչել
·         դառա, դառար, դառանք-դարձա, դարձար, դարձանք
·         վիրաբուժ, հոգեբուժ-վիրաբույժ, հոգեբույժ
·         թույլատվություն-թույլտվություն
·         բարյացկամ-բարյացակամ
·         դաստիրակ-դաստիարակ
·         նախագա-նախագահ
·         բարձրունք-բարձունք

6.Փակագծերում տրված տարբերակներից ընդգծի՛ր ճիշտ թվականը։
·         Մենք՝ ուսանողներս, այդ մասին լսում էինք առաջին անգամ։
·         Շուրջ ութսուն  դպրոցահասակ երեխաներ էին մասնակցում գարնանային այդ տոնախմբությանը։
·         Փոքրիկը ձեռքում ամուր պահել էր տասը դրամ։
·         Բողոքի երթին մասնակցում էին հարյուրավոր մարդիկ։
·         Իմ տեղը երրորդ կարգի երեսունչորսերորդ աթոռն է։
·         Երեխաներս սովորում են Երևանի թիվ տասնչորս դպրոցում։
·         Այս տարի կայացավ հայերենագիտական միջազգային  7-րդ գիտաժողովը։

·         Բացարձակ գերազանցիկ լինելու համար Սոնային պակասում էր ընդամենը զրո ամբողջ հինգ տասնորդական տոկոս վարկանիշ։

Ծերունին և ծովը

,,Ծերունին և ծովը,, պատմվածքում ծերունին փորձում էր որսալ շատ մեծ ձուկ: Դա նրա մոտ չեր ստացվում 80 օրից ավելի: Նա արդեն հույսը կորցրել էր, մտածում էր, որ ծովումել կմահանա: Սակայն նա իր ուժերին հավատալով, թեկուզ և ծեր էր,դուրս է գալիս ծով և այնքան հեռու է նավարկում, մինչև մի մեծ ձուկ է բռնում: Դա նրա երազանքն էր: Ճիշտ է այդ ձկան կեսը հոշոտում են շնաձկները,բայց ծերունին լինելով ուժասպառ կարողանում է ետ մղել դրանց և իր որսը քրքրված հասցնում է տուն: Այս պատմվածքը ուզումէ ասել, որ մարդ իր երազանքը իրագործելու համար կանցնի ցանկացած փորձության միջով: Չնայած մարդիկ լինում են վախկոտ և քաջ:

Домашнее задание: написать эссе «Почему музыку понимают все люди земли без перевода?»

Музыка не нуждается переводе по скольку у него нет языка. Мы чувствуем музыку душой. когда мы слушаем музыку она приникает в нас и касается нежным струнам нашей души. Музыка передаёт нам гармонию. С помощью музыки мы выражаем наши эмоции. Музыка самое чудесное явление в мире.

вторник, 30 января 2018 г.

Ների՛ր, դու էլ կատարյալ չես

Մարդիկ մտածելով իրենց մասին և իրենց ապրած կյանքի մասին, չեն կարողանում գտնել իրենց սխալները և մտածում են, որ ամեն ինչ ճիշտ են արել: Օր.՝ մարդը կարող է կատարել գողություն, քանի որ նրան գումար է հարկավոր: Նա մտածում է, որ կարիքից դրդված է կատարել գողությունը, ուրեմն ճիշտ է արել: Երբ խոսես մի հարուստ աղջկա հետ, նա իրեն այնպես կներկայացնի կարծես կատարյալ է: Նա մտածում է, որ իր հագած թանկ շորերը և շպարի պարագաները նրան դարձնում են կատարյալ: Սակայն ես մտածում եմ, որ ոչ ես, ոչ էլ մեկ ուրիշը չենք կարող լինել կատարյալ, քանզի մեր կյանքը հիմնված է սխալների վրա: Մենք կատարում ենք սխալներ, որոնց թողած հետևանքների պատճառով այլևս այդպես չենք վարվում: կատարյալ է միայն նորածինը, ով չի հասցրել անել սխալներ: Այնպես որ ներեք ինձ, սակայն ոչ ոք էլ կատարյալ չէ: 

Գեղեցիկ է նա, ով․․․

Մարդիկ ասելով գեղեցիկ պատկերացնում են, որ մարդը սանրել է մազերը, շպարվել է և գեղեցիկ է երևում: Սակայն ըստ իս դա այդպես չէ: Բան չունեմ ասելու դա էլ կարելի է ընդունել, որպես գեղեցկություն: Գեղեցկությունն ըստ իս համեստությունն է, և տվյալ մարդու նորմալ պահվածքը: Սրանք ավելի են գեղեցկացնում մարդուն: Կարող եմ բերել օրինակներ բակային տեսանկյունից: Երբ տեսնում են գեղեցիկ աղջիկ, ով հագել է ամենալավ շորերը, շպարել է դեմքը և իրեն պահում է ինչպես տղամարդը, այսինքն քայլվածքը, խոսելաձևը նման չեն նորմալ աղջկա, բոլորն ասում են, որ նա սիրուն է և իսկական աղջիկ է: Սակայներբ կանցնի մի աղջիկով համեստ է, լուռ է, չի շփվում մեղմ ասած ,,թաղային հեղինակությունների հետ,, բոլորը որոշում են, որ նա նորմալ աղջիկ չէ և չարժի նրա հետ շփվել: Սա է մեր օրերի Հայաստանը, որտեղ չեն հարգում իսկական գեղեցկությունը:

среда, 24 января 2018 г.

Ճամբարի անհատական աշխատաժամանակ

24.01.2018

9.00 -0.30 -- Ընդհանուր պարապունք
10.05 - 11.30 -- Բույսերի ուսումնասիրում
11.30 -12.35 -- Ընթերցանության ժամ
12.35 - 13.00 -- Ընդմիջում
13.00 - 14.00 -- Մարզակամ ստուգատես


23.01.2018
9.00- 9.30 -- Ընդհանուր պարապունք
9.30- 10.05 -- Աշխատանք նախագծերով
10.05 - 11.00 -- Օլիմպիադայի խնդիրների լուծում
11.00 -12.35 -- Ընտրության գործունեություն
12.35 - 13.00 -- Ընդմիջում
13.00 - 14.00 -- Մարզական ստուգատես


22.01.2018
1.Ընդհանուր պարապունք
2. Աշխատանք նախագծերով
3. Ավանդական խաղերի ուսուցում
4. Ընդմիջում
5. Մարզական ժամ

16.01.2018
1. Ընդհանուր պարապունք
2. Աշխատանք նախագծերով
3. Օլիմպիադայի խնդիրների լուծում
4. Ընտրություն
5. Ընդմիջում
6. Մարզական ժամ

15.01.2018
1. Ընդհանուր պարապունք
2.Աշխատանք նախագծերով
3. Օլիմպիադայի խնդիրների լուծում
4. Աշխատանք նախագծդրով
5. Ընդմիջում
6. Մարզական ժամ

12.01.2018

1. Ընդհանուր պարապունք
2. Աշխատանք նախագծերով
3. Օլիմպիադայի խնդիրների լուծում
4.Երգ
5. Ընդմիջում
6.Ինտելեկտուալ խաղի կազմակերպում

11.01.2018

9.00 - 9.30 -- Ընդհանուր պարապունք
9.30 - 10.05 -- Աստղացուցարանի համար նախատեսված նյութերի թարգմանեւթյուն
10.05 -10.55 --Օլիմպիադայի խնդիրների լուծում
10.55 - 12.35 --Ընտրության գործեւնեություն
12.35 - 13.00 -- Ընդմիջում
13.00 - 14.00Մարզական ժամ

10.01.2018

9.00 - 9.30 -- Ընդհանուր պարապունք
9.30-10.30 --  Աստղացուցարանի համար նախատեսված նյութերի թարգմանություն
10.30 - 11.30 -- Մաթեմատիկական օլիպյադայի խնդիրների լուծում
11.30 -12.35 --Ինտելեկտուալ խաղ
12.35 - 13.00 -- Ընդմիջում
13.00 - 14.00 --Մարզակամ ժամ

09.01.2018

9.00 - 9.30 -- Ընդհանուր պարապունք
9.30 - 10.05 -- Աշխատանք նախագծերով
10.05 - 12.35 -- Աստղացուցարանի համար նախատեսված նյութերի թարգմանություն
12.35 - 13.00 -- Ընդմիջում
13.00 - 14.00 --Երգի ուսուցում

08.01.2018

9.00 - 9.30 -- Ընդհանուր պարապունք
9.30 - 10.05 -- Բույսերի տեղափոխում
10.05 - 12.35 -- Աստղացուցարանի համար նյութերի թարգմանություն
12.35 - 13.00 -- Ընդմիջում
13.00 - 14.00 --Ինտելեկտուալ խաղերի կազմակերպում