четверг, 14 декабря 2017 г.

Ամենատխուր իրավիճակում անգամ՝ փնտրի՛ր ուրախություն



Հիմա մարդկանց մեծամասնությունը շատ շուտ ընկնում են վատ իրավիճակների մեջ, ոմանք կորցնում են իրենց սիրուն, որոշները նյութական արժեքներ են կորցնում (գումար, ինչ-որ թանկ առարկա): Բոլորը կորցնում են իրենց այդպիսի իրավիճակներում, սակայն հարկավոր չէ տխրել, ուղղակի հիեք մի լավ իրադարձություն տվյալ առարկայի կամ սիրու, կամ նույնիսկ այլ պատմություններ, որոնք ձեզ ուրախություն և զվարճանք են պատճառում: Դա օգնում է, որ դուք մոռանաք ձեր ներկայիս վատ իրավիճակը: ՀԻշեք միայն լավը, ոչ թե այն ինչը կարող է ազդել ձեր վրա: Կարող եմ մեկ օրինակ բերել իմ կյանքից: Ես դիտում էի սարսափ պատմություններ: Դրանք ազեդցին ինձ վրա: Գիշերները անհանգիստ էի, վախենում էի, հանգիստ չէի քնում: Սակայն հիմա, երբ հասկացել եմ դրանք միշտ երբ հիշում եմ դրանց մասին սկսում եմ մտածել մի լավ բան, որը ինձ հանգստացնում է և մոռանում եմ այն ամենը ինչը ինձ վատ տրամադրություն է պարգևում:Մտածեք միայն լավը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий