Գործնական քերականություն՝
1.Ավելորդ բառերը գտի՛ր և նախադասությունները ուղղի՛ր: Այդ հավաքին մասնակցեց նրանց առաջնորդը:
Սպիտակ զգեստը քեզ շատ է սազում:
Ոսկեծամ մի աղջիկ գալիս է աղբյուրը ջրի:
Մոտենում է աղջկան և տեսնում, որ մի վիշապ, գլուխը նրա ծնկներին քնել է:
Ու հանկարծ սիրահարվել էր այդ աղջկան:
Առավոտներն էլ չէին երգում:
Գառնուկները հոտոտում էին հողը:
Գործը նրանում է, որ բոլորը մոռացել են ուղտին:
Մողեսները, երբ արևը տաքացնում էր քարերը, նրանք պառկում էին քարերին:
Սպիտակ զգեստը քեզ շատ է սազում:
Ոսկեծամ մի աղջիկ գալիս է աղբյուրը ջրի:
Մոտենում է աղջկան և տեսնում, որ մի վիշապ, գլուխը նրա ծնկներին քնել է:
Ու հանկարծ սիրահարվել էր այդ աղջկան:
Առավոտներն էլ չէին երգում:
Գառնուկները հոտոտում էին հողը:
Գործը նրանում է, որ բոլորը մոռացել են ուղտին:
Մողեսները, երբ արևը տաքացնում էր քարերը, նրանք պառկում էին քարերին:
2.Այնպիսի պատմությու՛ն գրիր, որ գրածիցդ հետևալ հետևությունն արվի: Իր աչքի գերանը չի տեսնում, ուրիշի աչքի շյուղն է տեսնում:
3.Ա. Խմբից հերթով մեկ բառ վերցրու՛ և Բ խմբի բառերի հետ բոլոր հնարավոր կապակցությունները գրի՛ր:Ա. Հպարտանալ, կարոտել, սիրել, մտաբերել:
Բ. Հողը, ծնողներին, ջուրը, ընկերներին, հողին, ընկերներով, հողով, քրոջը, ջրին, քրոջով, ջրով, հայրենիքը, արևը, արևին:
Բ. Հողը, ծնողներին, ջուրը, ընկերներին, հողին, ընկերներով, հողով, քրոջը, ջրին, քրոջով, ջրով, հայրենիքը, արևը, արևին:
Հպարտանալ - ընկերներով, հողով, քրոջով, ջրով
Կարոտել - հողը, ծնողներին, ջուրը, ընկերներին, քրոջը, հայրենիքը, արևը:
Սիրել - հողը, ծնողներին, ջուրը, ընկերներին, քրոջը, հայրենիքը, արևը:
մտաբերել - ծնողներին, ջուրը, ընկերներին, քրոջը, հայրենիքը, արևը:
4.Բարդ նախադասությունը պարզ նախադասություններով արտահայտիր:
Օրինակ՝ Այն փաստը, որ նույնիսկ աշխարհի տարբեր ծայրերում բնակվող երկվորյակների ճաշակը շատ հարցերում միանման է, հայտնի է վաղուցվանից:-Վաղուցվանից հայտնի է մի փաստ: Նույնիսկ աշխարհի տարբեր ծայրերում բնակվող երկվորյակների ճաշակը շատ հարցերում միանման է: Կամ՝ Նույնիսկ աշխարհի տարբեր ծայրերում բնակվող երկվորյակների ճաշակը շատ հարցերում միանման է: Դա վաղուցվանից հայտնի փաստ Է :
Հնագիտական տեղումներից պարզվել է, որ մոտ վեց հազար տարի առաջ էլ աղավնիները ծառայել են Ֆրանսիայի տարածքում բնակվող եվրոպացիներին:
Հնագիտական պեղումներից պարզվել է: Վեց հազար տարի առաջ էլ աղավնիները ծառայել են Եվրոպացիներին: Նրանք ապրում էին ֆրանսիայի տարածքում:
Գիտնականները փորձերով ապացուցել են , որ աղավնիներն օժտված են հիանալի հիշողությամբ:
Աղավնիներն օժտված են հիանալի հիշողությամբ: Գիտնականները ապացուցել են փորձերով:
Լարվածությունը թուլացնելու ամենահեշտ միջոցը հյուսելն է,որի ժամանակ մարդ կենտրոնանում է թելի ու նախշի վրա՝ կամաց-կամաց կտրվելով իրեն անհանգստացնող մտքից:
Հյուսելու ժամանակ մարդ կենտրոնանում է թելի ու նախշի վրա: Նա կամաց-կամաց կտվում է իրեն անհանգստացնող մտքից: Դա լարվածությունը թուլացնելու ամենահեշտ տարբերակներից է:
Ամերիկյան մի համալսարանի հոգեբանները պարզել են, որ մարդու ստորագրության չափն արտահայտում է նրա հոգեկան վիճակը:
Մարդու ստորագրության չափն արտահայտում է նրա հոգեկան վիճակը: Դա պարզել են Ամերիկյան մի համալսրանի հոգեբանները:
5.Սկզբից 7-10 նախասություն ավելցրո՛ւ ,որ ամբողջական տեքստ դառնա:Երկու օր առաջ մի երազ տեսա: Երազից մեջ ես ու ընկերներս գնում էին մի քարայր: Քարայրը լքված էր և սարսափելի, սակայն մենք մեզ համարում էինք անվախ: Քարայր մտնելուց լսեցինք ոռնոցներ: Կարծես մի հրեշ սպանում էր մի անմեղ կենդանու: Քարայրը մի լաբիրինթեր, խորանալով այնտեղ մոլորվեցինք: Քանի որ վեց հոգի էին (ես,Տիգրանը, Գոռը, Վանիկը, Հարոլդը ու Արթուրը) և մեր դիմաց երեք ճանապարհներ էին, բաժանվեցինք երեք խմբի: Ես ու վանիկը մեկ ճանապրհով գնացինք: Մնացացնել չեմ հիշում: Քայլելով ձայներ լսեցինք և ինչ-որ ճղճղոցներ: Վազեցինք դեպի Գոռի և Հարոլդի ճանապարհը, այնեղ էին արդեն Տիգրանը և Արթուրը: Բոլորը սարսափահար նայում էին հրեշին: Քանի որ իրական կյանքում լսել էի, որ այդ ամեն ինչը իրական չէ, չգիտեմ թե ինչպես ինձ մոտ ստացվեց, բայց կարողացա երազս կառավարել: Եթե իրական կյանքում լիներ վախից կփախչէի, բայց քանի որ ինձ մոտ ստացվել էր կառավարել երազս, ես հարձակվեցի հրեշի վրա: Տիգրանն ու վանիկը ինձ հետեվեցին: Արդեն 10 րոպե պայքարում էին հրեշի դեմ: Գոռը իր մեջ ուժ հավաքեց և մի սուր քարով բացեց հրեշի գլուխը: Վերջապես այդ հրեշը մի վերջին անգամ ցնցվեց ու կանգ առավ: Մենք նրա հետևում տեսանք քարտեզ, որը ճանապարհներ այդտեղից դուրս գալու: Բոլորով դուրս եկանք, ես և Տիգրանը վնասվածքներ ունեինք, սակայն գոռացինք: Փրկված ենք:
6.Լրացրո՛ւ բաց թողած տառերը և կետադրի՛ր, անծանոթ բառերը բացատրի՛ր։
Դեռ ա-տոբուս չնստած հիշեցի որ Գեղար-ի ճանապար-ին է Ողջաբերդի մոտ է Չարենցի կամարը։ Երբ այդ մասին հարցրի վարորդին նրա վա-վ-ուն աչքերը փայլեցին ու նա զարմացավ որ Չարենցին գիտեմ։ Ասացի որ Ուկրա-նայում վաղուց հայտնի են նրա բանաստեղծությունները։
Երբ ավտոբուսը կանգնեց որ-աքարե սանդու-քներով բլուրն ի վեր լռելյայն բար-րացանք դեպի քարե վարդագույն կամարը և մեր աչքերի առջև բացվեց մի վեհաշու- ա-շեցուցիչ տեսարան աստվածաշնչյան լեռը ձյունաճերմակ Արարատը հպարտորեն վեր էր խոյացել արևով ասկ-որված գագաթը։ Թափանցիկ մշուշի մեջ փռվել էր Արարատյան դաշտը որտեղ առաջին մարդիկ տնկել են խաղողի որ-ը և վաղնջական ժամանակներից հողին սերմ հանձնել։
***
Մեծ հրավերք էր կազմակերպել Ս-նյաց հզոր իշխանը նրա ապարանքը լողում էր լույսերի ծովում։ Գինին փ-փ-ում էր կ-ղաներում սեղանները բեռնված էին խորտիկներով և համադամ կերակուրներով։ Կոչնականները ուտում-խմում էին ախորժակով ականջալուր նվագա-ուների մեղեդիներին և հայ դյու-ազունների կյանքը պատմող վիպերգերին։ Գինարբու-ը խելահեղ և խենթ դառնում էր վայրենի ու անկառավարելի։
Այդ պահին մի սրըն-աց ձիավոր հասնելով իշխանի ապարանքի դարպասին ձգեց իր սրարշավ աշխետի պախուր-ը։ Հայոց Տիրան թագավորի փեսան Տր-ատ Բագրատունին որ հաղթահասակ ու գեղեցկադեմ մի տղամարդ էր երբ հագեցրեց քա-ցը ճեպով դատարկեց գինու գավը և ներկաներին տեղեկացրեց թե ինչ կա ար-ունի-ում։
Ձեր առջև նստած է մի մարդ որ խույս է տալիս հայոց արքայի ցասումից։ Ս-նյաց իշխանից միայն այս գիշեր եմ օ-ևան խնդրելու իսկ վաղորդ-նին պետք է սուրամ առանց հետ նայելու ասաց նա։
Բառարան
- համադամ-
- կթղա-
- կոչնական-
- պախուց-
- գինարբուք-
- գինարբուկ-
- աշխետ-
7.Տեքստը վեականգնի՛ր՝ նախադասությունները վերադասավորելով:
Այդ քարայրներից ամենամեծը ենթադրաբար հարյուր խորանարդ մետր տարածություն է գրավում: Ռուս տիեզերագնացներն այդ մասին երբեք չեն նշում, և պարզ չէ՝ չե՞ն տեսել, թե՞ պարզապես «դրա մասին չի կարելի խոսել»: Դեռևս 60-ական թվականների սկզբին աստղագետ Կ. Սագանը հայտնեց, որ Լուսնի մակերևույթին հսկայական քարայրներ կան: Եթե Երկրին մոտեցած կամ Երկրի վրա իջած «թռչող ափսեները» հազարավոր մարդիկ տեսնում են Լուսնի վրա իջած ՉԹՕ- ների մասին միայն աստղանավորներն ու տիեզերագնացներն կարող են վկայել: Ինչ վերաբերում է ամերիկացիներին մամուլը այնքան է գրել, որ դժվար է որոշել, թե ո՛րն է ճշմարտությունը: Այնտեղ կյանքի համար բարենպաստ պայմաններ կարող են լինել: Լուսնի հետ կապված առեղծվածները բազմաթիվ են:
Комментариев нет:
Отправить комментарий