четверг, 12 октября 2017 г.

Անկեղծանամ ու ասեմ

Անկեղծանամ և փորձեմ ձեզ ասել այն ամենը ինչը պահում եմ գաղտնի, միայն իմ մտքում: Բնավորությանս գծերը շատ են, տարբեր մարդկանց հետ տարբեր են: Ես սիրում եմ անել գաղտնի գործեր, թե ընկերներիս, թե ուսուցիչների հետ: Սիրում եմ խաղալ համակարգչային խաղեր, բայց ոչ թե միայնակ, այլ որևէ կերպով (օր.՝ Skype-ով) միանում եմ մոտիկ ընկերոջս Վիրաբի հետ և նրահետ խաղում եմ:
Աշխատում եմ անել այնպես, որ ծնողներս չտեսնեն, սակայն երբ դասերս ավարտած եմ լինում կարող եմ խաղալ ինչքան ուզեմ: Ճիշտ է չեմ սիրում դաս անել և դասերից խուսափելու համար տանից ամեն կերպ հեռանում են, գնում դաշտ և երկար մնում բակում, իսկ երբ տանն եմ և դուրս գալու հնարավորություն չկա, եթե նույնիսկ ամբողջովին կուշտ լինեմ, միևնույն է հաց եմ ուզում, որպեսզի ուտեմ և չանեմ դաս, կամ ուղղակի ձևացնում եմ, որ հոգնած եմ և գնում եմ քնելու: Այդ ալարկոտությունից խուսափելուհամար շաբաթ և կիրակի օրերին անում ողջ շաբաթվա առաջադրանքները: Օրերս ուրախ են անցնում, իհարկե երբ դրսում եմ կամ հաց եմ ուտում:

Комментариев нет:

Отправить комментарий