1.Ուղղակի խոսքը դարձրու՛ անուղղակի։
1. –Ես ամեն ինչ կկազմակերպեմ,- ասաց կուրսի ավագը։
Կուրսի ավագն ասաց, որ կկազմակերպի ամեն ինչ:
2. –Մենք ե՞րբ կարող ենք գնալ ցուցահանդես,- տնօրենին հարցրին աշակերտները։
Աշակերտները հարցրին տնօրենին, թե ե՞րբ կարող են գնալ ցուցահանդես:
3. –Մենք,- ասաց նա,- երբեք գործը կիսատ չենք թողել։
Նա ասում է, որ իրենք երբեք գործը կիսատ չեն թողել:
4. Հայտարարության մեջ գրված էր. «Մենք կարող ենք պատվերը կատարել երեք օրում»։
Հայատարության մեջ գրված էր, որ նրանք կարող են պատվերը կատարել երեք օրում:
5. –Ես իմ քանդակները ստեղծելիս չեմ մտածում աշխատանքի դժվարության մասին,- ասաց Արմանը։
Արմանն ասաց, որ իր քանդակները ստեղծելուց չի մտածում աշխատանքի դժվարության մասին:
6. –Հասմի՛կ, դու խմբի ցուցակը պետք է ներկայացնես ինձ,- ասաց ուսուցչուհին։
Ուսուցչուհին Աննային ասաց, որ խմբի ցուցակտ պետք է ներկայացնի իրեն:
7. «Ես ոչինչ չպետք է մոռանամ, այլապես հաջողության չեմ հասնի»,- մտածեց մրցույթի վերջին մասնակիցը։
Մրցույթի վերջին մասնակիցը մտածեց, որ ոչինչ չպետք է մոռանա, այլապես հաջողության չի հասնի:
2. Տեքստն ընդարձակիր՝ նկարագրող, բնութագրող, վերաբերմունք արտահայըող բառեր, բառակապակցություններ կամ նախադասություններ ավելացնելով։
Երբ նապաստակները հասկացան, որ իրենք են ամենավախկոտ կենդանիները, որոշեցին, որ բոլորով գնան, լիճն ընկնեն, խեղդվեն։ Իսկ լճափի գորտերը նրանց ոտքերի թփթփոցը որ լսեցին, անմիջապես ցատկեցին լճի ամենախոր տեղը։ Մի նապաստակ ասաց․
— Էլ ի՞նչ խեղդվենք, աշխարհում մեզանից վախկոտ արարածներ էլ կան։
ընդարձակ
Երբ նուրբ և գեղեցիկ նապաստակները հասկացան, որ իրենք են ամենավախկոտ և փոքր կենդանիները, որոշեցին, որ բոլորով գնան, խորը լիճն ընկնեն, խեղդվեն։ Իսկ լճափի կեղտոտ գորտերը նրանց ոտքերի մեծ աղմուկ հանող թփթփոցը որ լսեցին, անմիջապես, առանց մտածելու ցատկեցին լճի ամենախոր տեղը։ Այդ ամենը տեսնելով մի նապաստակ ասաց․
— Էլ ի՞նչ խեղդվենք, այս մեծ աշխարհում մեզանից վախկոտ արարածներ էլ կան ու կլինեն։
3.Արտագրե՛լ՝ լրացնելով երկհնչյունները։
Առավոտյան, ծովեզրյա, այծյամ, արդյոք, մատյան, առյուծ, բազմամյա, ստորոգյալ, լուսնյակ, , եղյամ, սայթաքել, կայսր, եռամսյակ, լռակյաց, գործունյա, դղյակ, ծննդյան, կղզյակ, մշակույթ, մեղվաբույծ, համբյուր, եղջյուր, սառուցյալ, նյութ, կույտ, շաբաթօրյակ։
4.Դո՛ւրս գրել այն բառերը, որոնցում մեկից ավելի երկհնչյուն կա։
Արտաժամյա, պայթյուն, հայություն, օտարերկրյա, գյուղական, միջանկյալ, մայրություն, այժմյան, մագաղաթյա, ներքոհիշյալ, կայունություն, արքայորդի, հարյուրամյա, լայնություն, հարաբերյալ, վայրագություն, գրաբարյան, մետաքսյա։
5.Արտագրե՛լ՝ ըստ անհրաժեշտության լրացնելով օ կամ ո։
Ականջօղ, ամանորյա, ամենօրյա, անօգնական, անօթևան, անորոշ, ապօրինի, արծաթազօծ, բացօթյա, բնօրրան, գազօջախ, գիշերուզօր, գիշերօթիկ, զորք, լավորակ, կեսօր, հանապազորդ, հանապազօրյա, հոգս, հօդս ցնդել, հոտնկայս, մեղմօրոր, մեղմորեն, միօրինակ,, նախօրոք, ոսկեզօծ, ջրօրհնեք, վաղորդայն, վաղօրոք, տասնօրյակ։
6.Կազմե՛լ նախադասություններ՝ գործածելով տրված դարձվածային միավորները։
Վարդագույն ակնոցով նայել, ջրից չոր դուրս գալ, համբերության բաժակը լցվել, ձեռք մեկնել, քաղցր աչքով նայել։
Մի խափեբա ցանկացած իրավճակից միշտ ջրից չոր էր դուրս գալիս:
Ընկերներիցս մեկը փորձում էր նեռվայնացնել ինձ, իր անհամ կատակներով և վիրավորանքներով, սակայն իմ համբերության բաժակը լցվեց և ես մի լավ դաս տվի նրան:
Ընկերներսիցս ոչ բոլորն են ձեռք մեկնում մեկը մյուսին տարբեր փորձությունների մեջ ընկնելու ժամանակ:
Մեր դասարանում որ աշակերտ էր եկել, մենք նրան քաղցր աչքով էինք նայում, սակայ մի քանի շաբաթ անց նա բոլորի հետ կռիվ էր արել և բոլորը աշխատում էին նրա հետ շփում չունենալ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий